17 April 2011

Manan Qayyim Berwajah Baru

Alhamdulillah, syukur akhirnya aku dapat siapkan mengubah suai blog aku ni. Banyak masa juga untuk aku meng'edit' blog ni. Maklumlah, aku ni bukannya pro sangat. Sebelum aku membuat keputusan nak ambil template ni, bermacam -macam template aku dah try dan inilah pilihan terakhir hatiku. (buat masa ni la..)

Bila template ni sudah terpaut dihati, maka aku mulakan Operasi "Make-Up" apa yang patut agar berseri wajahnya. Dari header sampatlah ke footer. Moga-moga siapa yang berkunjung ke blog aku ni, berasa senang dan sejuk mata memandang.
MananQayyim yang sudah di "Make-up"

Ruangan Iklan bagi mereka yang berminat.

Menu yang pelbagai, nak tahu? terjah la...

Bahagian Body blog ManaQayyim
Apa pun lebih baik, anda nilai sendiri terjah blog MananQayyim ini. Komentar daripada anda, aku amat harapkan. Supaya aku boleh memantopkan lagi blog MananQayyim ini.

p/s: Bagi siapa yang belum "follow" atau "Join This Site", dipersilakanlah untuk turut serta. :)
Terima Kasih

Kalau suka blog MananQayyim sudah Berwajah Baru ini, "like"lah....