04 January 2011

Coretan : Aku Kembali ke Kampus

Takut dan Malu - Sumber Image
Hari kedua aku mula studi kembali di UiTM. Maklumlah dah berbulan cuti. Pelbagai perasaan aku rasa bila nak masuk balik. Takut, malu, semangat dan macam2 lagi lah aku rasa. Rasa takut apabila aku bermonolong sendirian, bertanya pada diri " Mampukah aku lakukan semuanya untuk semesta ini? " aku berharap semuanya akan dipermudahkan dan boleh tulis dengan elok kembali. Mungkin ada tak tahu apa problem aku kan? boleh la baca post ni. klik . Itu pun kalau sudi. =)

Malu !!! malu nak masuk kelas. Ya lah, patutnya sem ni aku semesta 4, tapi aku cuti satu sem dan masih di semesta 3. Jumpa kawan2 baru , agak malu juga. Mula masuk kelas, rasa macam budak baru pertama kali masuk Universiti. Bila dah kenal kawan2 baru ni, best juga lah sebab mereka ni ramah. Taklah rasa terasing. Terima kasih semua, kerana sudi terima aku.

Rasa semangat bila dapat sambung belajar balik. Sahabat2 dan Kawan2 aku banyak beri semangat dan motivasi pada aku. Tanpa mereka sukar juga melalui kehidupan agak berbeza dari dulu. Tak perlulah rasanya nak aku sebutkan satu-satu siapa mereka ni, biarlah aku seorang sahaja ukirkan dalam hati ini. Banyak lagi yang mereka yang memberi inspirasi pada aku, terutamanya mak ayah, abang kakak, lecturer, kaunselor, ustaz , dan ramai lagi. Tiada kata yang mampu kuungkapkan, hanyalah ucapan TERIMA KASIH moga Allah merahmati kalian.

Senyum untuk Semua :Sumber Image