01 September 2011

Jom Kongsikan Pengalaman Raya Anda.

Assalamualaikum,
Di kesempatan ini aku mengambil peluang untuk mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri & Salam Kemerdekaan buat anda sekeluarga. Mohon Maaf Zahir & Batin jika selama perkenalan kita ada salah silap yang disengajakan ataupun tidak
mesti ramai yang penat beraya hari ni. Tentu banyak pengalaman anda yang boleh  dikongsikan bersama aku. Ceciter sikit.

Baiklah aku mulakan dengan pengalaman aku dulu ye.

Pengalaman beraya MananQayyim

Hari ni sudah masuk hari ketiga kita beraya,
Segala persiapan aku tahun ni serba serdahana saje. Baju raya pun beli last minute. Tu pun akak aku yang belikan.

Waktu malam raya hari tu, aku ingatkan nak lah cari buju & seluar untuk hari raya nanti. Jadi aku, abang aku dengan geng dia pergi la keluar kat Jalan Tengku Abdul Ramhan (Jalan TAR). MasyaAllah, punya lah sesak. Ramai sangat orang walaupun waktu tu dah pukul 2 pagi. Nak cari barang pun susah. Aku dapat beli capal dengan sampin jer.

Pengalama raya tahun ni kurang syok sikit. Maklum lah aku makin membesar, muka pun dah mature (hahah). Jadi duit raya pun tak ramai yang bagi. Walaupun tak dapat banyak duit raya, bahang hari raya tetap dirasa. 

Bagaimana pula pengalaman anda? kongsikan pengalaman anda di ruangan komen dibawah !!