20 July 2011

Soul to Soul : Communications from the Heart

"This is one of those books that make you feel the author had you specifically in mind when he wrote it, because he speaks directly to the very issues you struggling with in your life. It is simple, clear, wise, and profound. A must-read for everyone dedicated to the growth of soul in their lives," - Ellen Burstyn, Acedemy Award-winning actress and author of Lessons in Becoming Myself
Tengah hari tadi aku berkesempatan singgah di Perpustakaan Negara. Nak tengok lah buka apa yang best untuk dibaca (walau pada hakikatnya aku tak minat sangat nak membaca).

Jadi, aku Belek-belek lah buku kat rak tu. Dan aku tertarik dengan buku Motivasi "Soul to Soul " ni. Minat sangat nak baca buku motivasi ni. Tapi bila aku tengok jenis buku ni tergolong dalam judul buku Kristian. Aku bertanya kembali kat diri aku " nak baca ke tak?"

Aku mulakan siasatan keatas buku ni. Aku baca dari belakang kulit, ke muka depan, dan akhirnya ke Isi kandungan. 

Secara kesimpulan, pandangan awal aku terhadap buku ni (sebelum aku habis baca) lebih menjurus kepada untuk memotivasikan diri pembaca.

Sekian, nantikan perkongsian seterusnya setelah aku habis baca buku ni.